2013. június 4., kedd

Pizsamás Hanna - az angyal baba

Van egy gyönyörű Tilda könyvünk, ajándékba kaptuk valamikor, nagyon szép megvarrandó dolgok vannak benne, de hát amíg Kata kézbe nem vette, nem gondoltam arra, hogy valamit meg is kellene varrni belőle. De ha Kata azt mondta, hogy "Édesanya ezt te is meg tudod varrni" és máris hozta, mutatta a leírást, a szabásmintát is kikereste és közben egyfolytában mondogatta, hogy "Milyen gyönyörű ez a baba, nem is olyan nehéz elkészíteni mert csak megrajzolod, kivágod és összevarrod és már kész is a baba, igaz édesanya?" akkor már elgondolkoztam a dolgon.
Amikor már elég sokáig mondogatta és mutogatta, és láttam, hogy nem szabadulok, akkor nekifogtam babát varrni.

Igaz, hogy azelőtt már volt egy próbálkozásom valamikor egy egyszerű babát varrni, de annyira az nem sikerült, Kata is mondta, hogy hát nem a legtökéletesebb de  nagyon szép mert én varrtam és ezért nagyon szerette.

Aztán eljött az idő és olyan babát varrtam amire Kata nagyon büszke lett, mindenkinek büszkén mutogatta. Pizsamás Hannának nevezte el és azóta is vele alszik, ez a pizsamás angyalka (is) vigyázza az álmát.


Ennek az eredetileg Tilda babának a haját saját ötlettől vezérelve, saját kezűleg horgoltam, és úgy rögzítettem, ahogy én szeretem, hogy ne látszodjon a fejbőre. 
Aztán ahogy elkészült megterítettük az asztalt, meghívtuk egy finom teára és elbeszélgettünk a babadolgokról....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése