2013. június 3., hétfő

Kütyütartók ajándékba

Ez a két kütyütartó két nagyon helyes kütyütulajdonosnak készült ajándékba. Az egyik kütyütartó egy kisméretű laptop, a másik egy gyerek tablet - egy nabi kis tulajdonosának.


Nagyon jó farmer anyagból készültek, kár, hogy csak ritkán lehet nálunkság ilyen anyaghoz jutni, pedig annyi ötlet lenne, hogy mit is lehetne még belőle készíteni, ... de azért még futja egy-két cuccra.
Az anyagnak amúgy is jó tartása van, de azért ilyen-olyan közbéléssel még megspékeltem, így lett annyira puha és vastag, hogy koppintásállónak is mondható, ami gyerekeknél kimondottan hasznos lehet. És ha időben észrevesszük, akkor ideig-óráig-bizonyos kakaómennyiségig "kakaóbiztos"-nak is lehet titulálni :), valamint mosható. A tokokra zsebek is készültek a töltőnek, kábelnek.


Eléggé sokat gondolkoztam, hogy milyen fiús tokot varrjak, aminek még örülne is a kis tulajdonos. Mivel nem vagyok focirajongó rendesen utána kellett nézzek a pályának, labdának, de a család meg van elégedve az eredménnyel, remélem Hunor is.
Annyira időre készült el a focipálya, hogy az illanó filcnek ideje se volt elillanni nekem meg nem volt időm elillantani, úgyhogy egy kissé még látszik a fényképen a focipálya körvonala ami mentén varrtam, de amire célba jutott a varromány már biztos nyoma se volt.
     
                                                                                                
A neveket kézzel öltögettem rá, még ki kell találjak valami kézzel öltögetős dolgot mert szeretem csinálni. Mi több most már Kata lányom is nekifogott varrni, ez volt az első nekifutása, eddig nem érdeklődött nagyon a tű iránt, de most egyszerre egy rögtönzött pillangót öltögetett mondhatni teljesen egyedül...

Maximális koncentráció


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése