2013. július 17., szerda

Tulipános "kollekció" - avagy női táskák és férfi neszesszerek



Kollekciónak csak azért nevezem ezt a három táskát és három férfi neszesszert mert egy helyre készültek, ajándékba viszik őket Hollandiába három családnak. Szerintem is tökéletes ajándék, egyediek, tulipánosak ami nekünk magyaroknak és nekik hollandusoknak is jelent valamit, a repülőn való szállítást megkönnyítendő viszonylag kis helyen elférnek és nincs nagy súlyuk.




Egy csokor piros tulipán, időrendi sorrendben utolsónak készült el de talán ez a kedvencem. Ennél többet nem is kell mondani róla, csak rá kell nézni :).


Ez a farmeranyagból készült táska egy olyan hölgyé lesz aki nagyon kedveli a kék színt, hacsak teheti mindenből kéket választ de remélem nemcsak a táska kékje bűvöli majd el.



     

Tulipánok selyemréten... A táskán a zöld betét egy selyem anyag rajta piros vászonból a tulipánok.



                            

És akkor a férfi neszesszerekről... 


Úgy gondolom sokkal nehezebb férfiaknak varrni valami szépet és hasznosat, de most úgy érzem ez sikerült. Az ötlet nem teljesen az enyém de azért van annyi alakítgaás rajta, hogy büszkén vállalhatom őket. A díszítést én találtam ki, ezek is tulipánosok lettek de csak úgy férfiasan, visszafogottan. Most próbáltam ki először az ikertűvel való varrást, a tulipánokat ezzel varrtam, és nagyon elégedett vagyok az eredménnyel, hogy miért is nem próbáltam ki eddig??? :) Na de majd ezután....



Női táska és férfi neszesszer harmóniában. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése