2016. május 27., péntek

Telefon és telefontok történet



3 évvel ezelőtt az angyal úgy gondolta, hogy megértem arra, hogy okostelefonáljak. Ha már adott volt egy okostelefon és egy akármilyen fekete tok, akkor rögtön egy színesebb, saját kivitelezésű telefontartón kezdtem gondolkodni. Lett is hamar foganatja, elkészült ez a tulipános, virágos, bélelt kényelmes házikó az új telefonomnak. 


Aztán jött a nyár és a nyaralás... Konstancán a Kaszinótól nem messze levő parkolóban elhagytam a telefontartót. Konstanca szélén vettem észre, férjem hallani se akart arról, hogy visszaforduljunk. "Varrsz másikat" mondta :( . Ezt azóta is felróvom időnként neki :)

A második telefontok ezután már szükségből készült, mégse fogok telefontokot vásárolni amikor én is meg tudom varrni :)
Így készült a tulipános változat.


Miután megkopott úgy a telefon, mint a tartója is, le kellett cserélni mind a kettőt. Így lett praktikusabb a tok, (második generációs :) ), nem tépőzárral működik, hanem gombbal.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése